Tjomme

CMB

Re: Tjomme

Inlägg av CMB »

Gösen skrev: Igår, 21:21
CMB skrev: Igår, 21:15
Stjärnan skrev: Igår, 18:38

Visst gör man det men det får vi aldrig veta. Nåt mer som vore intressant att få veta är hur Tobbe o övriga superstars känner över detta.

De (den fantastiska "proffsstyrelsen") snackade om inkludering och jag tvivlar inte en sekund på att deras spegelbild inkluderades i regnbågsinsvept upphöjdhet. "Vi har ett krav för att sitta här". De fick nej. Bra!

Vänta nu. Vad menas,?

Speglad styrelse var ett krav hos proffsen, eller hur?

JAAA, Schweiz reducerar!

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

CMB skrev: Igår, 21:33
CMB skrev: Igår, 21:15

De (den fantastiska "proffsstyrelsen") snackade om inkludering och jag tvivlar inte en sekund på att deras spegelbild inkluderades i regnbågsinsvept upphöjdhet. "Vi har ett krav för att sitta här". De fick nej. Bra!

Vänta nu. Vad menas,?

JAAA, Schweiz reducerar!

Jag väntar med respons till en bättre promillehalt :YMPARTY: lät som nått sånt där infinaliskt trumpprolitärt idioti som jag såklart vet att du inte står bakom först (shock) :mrgreen:

-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer

Användarens profilbild
svepet

Inlägg av svepet »

Alltså den här föreningen…
Har väl inte direkt varit ett fan av Tjomme o var väl rätt skeptisk till förlängningen som gjordes. Men nog fan e timingen rätt illa att ge sparken nu?
-Vad kommer Tjomme kosta fram till 2028 om vi nu har en förening tills dess?
-Ollas som tillfällig ersättare(o senare permanent när vi åker ur och/eller ingen som vill ta jobbet)? Förståligt rent ekonomiskt att ersätta med nån som redan finns i leden men vad ska han hinna tillföra nu? Säger själv med positiv energi, men det är väl en uppgift tränarstaben ska se till att få??? Ska han ner i båset också?

Nu är väl inaveln helt komplett i föreningen dessutom? Tjomme var väl den sista icke-urinvånaren som hade en större roll i föreningen? Hedberg är ju leksing liksom Pajen, så de är väl fridlysta. Där hade ändringen behövts för att försöka vända skutan.

Och som redan är sagts, de flesta är väl tillförordnade dessutom? Förmodligen på lång tid om inte nån från Superstars kliver in, för utomstående professionella personer lär vi inte kunna locka till föreningen.

Har givit upp all min tro på detta, lika bra att det blir KK och börja om i lägsta divisionen. Klarar vi oss mot all förmodan i år så är det bara på lånad tid. Förr eller senare (antagligen förr) kommer det att gå åt h-vete.

CMB

Inlägg av CMB »

Gösen skrev: Igår, 21:40
CMB skrev: Igår, 21:33

Vänta nu. Vad menas,?

JAAA, Schweiz reducerar!

Jag väntar med respons till en bättre promillehalt :YMPARTY: lät som nått sånt där infinaliskt trumpprolitärt idioti som jag såklart vet att du inte står bakom först (shock) :mrgreen:

Nej, jag bryr mig icke i vad/vem en person gillar i livet. Men jag gillar inte att få upptryckt i ansiktet att jag måste tycka nåt som jag i många fall redan tycker. Regnbågsflaggan har dock även rena dumheter inbakat i sig. Fast folk viftar glatt med den, och en del mest för att få bekräfta hur goda de är.