Övrig sport

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1214
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Övrig sport

Inlägg av SteveY »

Mitt intresse för vm har avtagit, Sverige-Japan kommer lägligt.

Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 4626
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Övrig sport

Inlägg av Gösen »

Just nu: Viaplay.
Ace Venturas Miami Merlins vs Pierce Brosnans Texas Rangers. Fast tvärtom.
2-1 till merlins i toppen av sjunde.
2 ut. Jimenes går ut som tredje slagman.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4232
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Men de kämpar tappert inför glest befolkade läktarsektioner i New York.

Vinst igår, doubleheader idag.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4232
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

0-3 har blivit 6-3. Men vad är det på läktaren? Bild

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4232
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Danceby?

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4232
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

10-3 till bortalaget (slut) inför ögonen på norrmännen.

Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 4626
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Övrig sport

Inlägg av Gösen »

Sniper skrev: Idag, 20:54

0-3 har blivit 6-3. Men vad är det på läktaren? Bild

Fy fan.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4232
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Bort med det gula från Bosnien och Hercegovinas flagga!
Sa ingen någonsin.

Bild

Användarens profilbild
syd b.
Inlägg: 365
Blev medlem: ons 20 sep 2023, 23:11

Re: Övrig sport

Inlägg av syd b. »

Sniper skrev: För 30 minuter sedan.

Bort med det gula från Bosnien och Hercegovinas flagga!
Sa ingen någonsin.

Bild

Apropå färger. Schweiz - Kanada, 2-0 just nu. Schweiz har oavsett hockey eller nu fotboll av någon anledning lite lättare att möta just Kanada. Är det likheterna i flaggfärgerna, naturen, vattnet, välfärden eller kulturen som slätar ut skillnaderna eller blandar ihop det mentalt vad vet jag...det spelar ingen roll. Men när det vankas gruppspel Schweiz - Kanada, då kan det, utan att skämmas spelas på Schweiz för lite klirr i kassan.