Övrig sport

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1219
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Övrig sport

Inlägg av SteveY »

Mitt intresse för vm har avtagit, Sverige-Japan kommer lägligt.

Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 4632
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Övrig sport

Inlägg av Gösen »

Just nu: Viaplay.
Ace Venturas Miami Merlins vs Pierce Brosnans Texas Rangers. Fast tvärtom.
2-1 till merlins i toppen av sjunde.
2 ut. Jimenes går ut som tredje slagman.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Men de kämpar tappert inför glest befolkade läktarsektioner i New York.

Vinst igår, doubleheader idag.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

0-3 har blivit 6-3. Men vad är det på läktaren? Bild

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Danceby?

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

10-3 till bortalaget (slut) inför ögonen på norrmännen.

Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 4632
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Övrig sport

Inlägg av Gösen »

Sniper skrev: Igår, 20:54

0-3 har blivit 6-3. Men vad är det på läktaren? Bild

Fy fan.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Bort med det gula från Bosnien och Hercegovinas flagga!
Sa ingen någonsin.

Bild

Användarens profilbild
syd b.
Inlägg: 365
Blev medlem: ons 20 sep 2023, 23:11

Re: Övrig sport

Inlägg av syd b. »

Sniper skrev: Igår, 22:19

Bort med det gula från Bosnien och Hercegovinas flagga!
Sa ingen någonsin.

Bild

Apropå färger. Schweiz - Kanada, 2-0 just nu. Schweiz har oavsett hockey eller nu fotboll av någon anledning lite lättare att möta just Kanada. Är det likheterna i flaggfärgerna, naturen, vattnet, välfärden eller kulturen som slätar ut skillnaderna eller blandar ihop det mentalt vad vet jag...det spelar ingen roll. Men när det vankas gruppspel Schweiz - Kanada, då kan det, utan att skämmas spelas på Schweiz för lite klirr i kassan.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Vi börjar som vi slutade:

Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).

Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 4632
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Övrig sport

Inlägg av Gösen »

Sniper skrev: Idag, 08:32

Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).

Vi summerar Åbergs första runda i the Travellers. Signaturtävling med 700 fedex poäng och en total prispeng på USD 70 miljoner I potten. Cromwell, Conecticut.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket
Inlägg: 1962
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33

Re: Övrig sport

Inlägg av Wittgenstein »

Sniper skrev: Idag, 08:32

Vi börjar som vi slutade:
Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).

Klart du ska! Det är ju inatt som denna tråd vaknar upp ur sin dvala!

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Wittgenstein skrev: Idag, 09:44
Sniper skrev: Idag, 08:32

Vi börjar som vi slutade:
Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).

Klart du ska! Det är ju inatt som denna tråd vaknar upp ur sin dvala!

Jag har barn att ta hand om klockan sju på morgonen. Då måste man vara i skick för det och kan inte vara uppe och nattsudda till tre! Så nej, här ska sovas.

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket
Inlägg: 1962
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33

Re: Övrig sport

Inlägg av Wittgenstein »

Sniper skrev: Idag, 10:15
Wittgenstein skrev: Idag, 09:44
Sniper skrev: Idag, 08:32

Vi börjar som vi slutade:
Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).

Klart du ska! Det är ju inatt som denna tråd vaknar upp ur sin dvala!

Jag har barn att ta hand om klockan sju på morgonen. Då måste man vara i skick för det och kan inte vara uppe och nattsudda till tre! Så nej, här ska sovas.

Jag har barn och ska arbeta, ändå planerar jag att följa matchen. Barn har tidigare inte hindrat dig från att nattsudda här på Färjan.

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Wittgenstein skrev: Idag, 10:38

Jag har barn och ska arbeta, ändå planerar jag att följa matchen. Barn har tidigare inte hindrat dig från att nattsudda här på Färjan.

Bara vid enstaka tillfällen. Jag sitter ju inte uppe och ser nattmatcher i baseball utan smyger fram resultatet på morgonen. Precis som jag nu ska smyga fram Japan-Sverige. Vissa målservicesidor är svårsmugna, så jag väljer gamla hederliga text-tv 377 i det här sammanhanget. Det gjorde jag mot Tunisien, och smög fram ett mycket överraskande "5" i början på resultatkolumnen.