Mitt intresse för vm har avtagit, Sverige-Japan kommer lägligt.
Övrig sport
-
Gösen
Re: Övrig sport
Just nu: Viaplay.
Ace Venturas Miami Merlins vs Pierce Brosnans Texas Rangers. Fast tvärtom.
2-1 till merlins i toppen av sjunde.
2 ut. Jimenes går ut som tredje slagman.
I'm the man with a fork in a world of soup
-
Sniper
- Intendent
Men de kämpar tappert inför glest befolkade läktarsektioner i New York.
Vinst igår, doubleheader idag.
-
Sniper
- Intendent
0-3 har blivit 6-3. Men vad är det på läktaren? 
-
Sniper
- Intendent
Danceby?
-
Sniper
- Intendent
10-3 till bortalaget (slut) inför ögonen på norrmännen.
-
Gösen
-
Sniper
- Intendent
Bort med det gula från Bosnien och Hercegovinas flagga!
Sa ingen någonsin.

-
syd b.
Sniper skrev: Igår, 22:19Bort med det gula från Bosnien och Hercegovinas flagga!
Sa ingen någonsin.
Apropå färger. Schweiz - Kanada, 2-0 just nu. Schweiz har oavsett hockey eller nu fotboll av någon anledning lite lättare att möta just Kanada. Är det likheterna i flaggfärgerna, naturen, vattnet, välfärden eller kulturen som slätar ut skillnaderna eller blandar ihop det mentalt vad vet jag...det spelar ingen roll. Men när det vankas gruppspel Schweiz - Kanada, då kan det, utan att skämmas spelas på Schweiz för lite klirr i kassan.
-
Sniper
- Intendent
Vi börjar som vi slutade:
Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).
-
Gösen
Sniper skrev: Idag, 08:32Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).
Vi summerar Åbergs första runda i the Travellers. Signaturtävling med 700 fedex poäng och en total prispeng på USD 70 miljoner I potten. Cromwell, Conecticut.
I'm the man with a fork in a world of soup
-
Wittgenstein
- Veckans raket
Sniper skrev: Idag, 08:32Vi börjar som vi slutade:
Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).
Klart du ska! Det är ju inatt som denna tråd vaknar upp ur sin dvala!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Sniper
- Intendent
Wittgenstein skrev: Idag, 09:44Sniper skrev: Idag, 08:32Vi börjar som vi slutade:
Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).Klart du ska! Det är ju inatt som denna tråd vaknar upp ur sin dvala!
Jag har barn att ta hand om klockan sju på morgonen. Då måste man vara i skick för det och kan inte vara uppe och nattsudda till tre! Så nej, här ska sovas.
-
Wittgenstein
- Veckans raket
Sniper skrev: Idag, 10:15Wittgenstein skrev: Idag, 09:44Sniper skrev: Idag, 08:32Vi börjar som vi slutade:
Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).Klart du ska! Det är ju inatt som denna tråd vaknar upp ur sin dvala!
Jag har barn att ta hand om klockan sju på morgonen. Då måste man vara i skick för det och kan inte vara uppe och nattsudda till tre! Så nej, här ska sovas.
Jag har barn och ska arbeta, ändå planerar jag att följa matchen. Barn har tidigare inte hindrat dig från att nattsudda här på Färjan.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Sniper
- Intendent
Wittgenstein skrev: Idag, 10:38Jag har barn och ska arbeta, ändå planerar jag att följa matchen. Barn har tidigare inte hindrat dig från att nattsudda här på Färjan.
Bara vid enstaka tillfällen. Jag sitter ju inte uppe och ser nattmatcher i baseball utan smyger fram resultatet på morgonen. Precis som jag nu ska smyga fram Japan-Sverige. Vissa målservicesidor är svårsmugna, så jag väljer gamla hederliga text-tv 377 i det här sammanhanget. Det gjorde jag mot Tunisien, och smög fram ett mycket överraskande "5" i början på resultatkolumnen.